Pôsobte ako expert, nie iba ako obchodník!
Pri súčasnej obrovskej ponuke a možnostiach je čoraz ťažšie presvedčiť zákazníka, aby si od vás niečo kúpil. Nech už predávate čokoľvek. Ak chcete byť dobrým obchodníkom, mali by ste k zákazníkovi pristupovať citlivo. Presvedčiť ho, že vašim jediným cieľom nie je zisk, ale aj jeho dôvera a budovanie si dobrých vzájomných vzťahov. To je cesta, ktorá z dlhodobého hľadiska môže priniesť zisky.
ČO SA DOZVIETE ?
– ako pristupovať citlivo k potrebám klientov
– ako zistiť, čo klient naozaj hľadá a čo mu dáva najväčší zmysel
– čítanie reči tela klienta, zladenie sa s klientom, vzájomné porozumenie
– používanie autentických komunikačných techník
– ako pôsobiť na stretnutiach prirodzene a sebavedomo